Gmail не показує нових електронних листів

Ви застрягли, оскільки gmail не показує нових електронних листів і абсолютно не маєте уявлення, як виправити цю проблему? Не хвилюйтеся, тому що ми тут, щоб допомогти вам.

Gmail — це найбільш використовувана послуга електронної пошти у світі з більш ніж 1 мільярд активних користувачів. Це стало такою загальною частиною нашого життя, що ми навряд чи це помічаємо. Будучи такою масовою послугою, можливо, що іноді ви не отримуєте нових електронних листів на Gmail. Сьогодні ми вирішимо цю проблему.

Вміст

  • 1 Чому мій Gmail не показує нових електронних листів?
    • 1.1 1. Випуски браузера:
    • 1.2 2. Квота зберігання вичерпана
    • 1.3 3. Фільтри електронної пошти
    • 1,4 4. Проблеми з клієнтом електронною поштою
    • 1,5 5. Переадресація електронної пошти
  • 2 Поширені запитання на Gmail не показують нових електронних листів:
    • 2,1 Що таке gmail imap?
    • 2,2 Чому я не можу побачити нові електронні листи навіть після виконання всіх виправлень?

Чому мій Gmail не показує нових електронних листів?

У вашій скриньці може бути ряд причин, щоб Gmail не показував нових електронних листів:

1. Проблеми браузера:

Найпоширенішою причиною не отримання нових електронних листів є несумісність браузера. Якщо ви використовуєте браузер, який не сумісний з налаштуваннями Gmail свого облікового запису, ви не отримаєте нові електронні листи. Найпростішим рішенням цього питання є використання інших сумісних браузерів, таких як опера, сміливий тощо.

Розширення браузера також може заважати роботі Gmail, і ми можемо виправити це, відключивши будь -які активні розширення, або відкривши Gmail в режимі інкогніто.
Іноді нові електронні листи не приймаються через заповнений кеш браузера. У багатьох випадках нові електронні листи починають з’являтися, якщо ми очистимо весь кеш браузера та перезапустить браузер.

2. Квота зберігання виснажена

Google надає 15 Гб безкоштовного розподілу зберігання для всіх його програм. Якщо ви вичерпаєте цей ліміт, ви не отримаєте нових електронних листів у Gmail.

Обмеження зберігання даних Google вичерпаноОбмеження зберігання даних Google вичерпаний

У такому випадку ви повинні видалити електронні листи зі своєї поштової скриньки, а також видалити їх із смітника. Очищуючи небажані повідомлення, ви зробите місце для нових електронних листів, а нові електронні листи будуть отримані, як тільки буде доступне місце.

3. Фільтри електронної пошти

Gmail дозволяє фільтри електронної пошти для фільтрації повідомлень на основі певної умови. Якщо певні фільтри увімкнено, нові електронні листи, що відповідають цим фільтрам, будуть розміщені в інших папках і не відображатимуться у вашій папці «Вхідні». Якщо фільтри встановлені на «Видалення їх» або «пропустити папку» Вхідні «(Archive It)», електронні листи безпосередньо перейдуть у сміттєвий контейнер або заархівовані повідомлення, а замість того, щоб з’явитися у папці «Вхідні». Ви можете видалити електронну пошту, що переводить фільтри наступними способами

1. Перейдіть до налаштувань Gmail та відкрийте фільтри та заблоковані адреси.
Налаштування фільтра електронної поштиНалаштування фільтра електронної пошти
2. Виберіть фільтри, які ви хочете видалити.
3. Натисніть кнопку Видалити, щоб видалити вибрані фільтри.
Після видалення фільтрів нові електронні листи більше не переміщуться в інші місця в Gmail і будуть доступні у вашій папці «Вхідні».

4. Проблеми з клієнтом електронною поштою

Якщо ви використовуєте інший клієнт електронної пошти, наприклад, Microsoft Outlook, Apple Mail, щоб прочитати ваші електронні листи, то можуть бути проблеми щодо цих налаштувань клієнта електронної пошти, через які нові електронні листи не відображаються. Якщо ви використовуєте IMAP для читання електронних листів у своєму клієнті, то переконайтеся, що рекомендовані налаштування IMAP увімкнено, а повідомлення не видаляються автоматично.

Крім того, якщо ви налаштували POP у своєму клієнті електронної пошти, то переконайтеся, що ви не вибрали жодної опції, щоб видалити копії електронної пошти на сервері. Також перевірте налаштування Gmail, щоб переконатися, що параметри «Copy Archive Gmail» або «Видалити копію Gmail» не вибрано. Якщо ви налаштували декілька поп -клієнтів, то переконайтеся, що всі вони мають параметр «Залиште копію моїх електронних листів на сервері».

5. Переадресація електронної пошти

Gmail також надає можливість пересилати електронні листи на інший обліковий запис електронної пошти, і це може призвести до того, що нові повідомлення іноді не видно. Якщо вибрано параметр «Копія архіву Gmail», то ваші нові електронні листи, які пересилаються, не будуть доступні у папці «Вхідні», а у вашій папці «Архів». Ви можете або відключити опцію «Copy Archive Gmail» або повністю вимкнути переадресацію електронної пошти.

Щоб вимкнути переадресацію електронної пошти, просто виконайте ці кроки:
1. Перейдіть до налаштувань Gmail та виберіть вкладку «Переадресація та POP/IMAP».
Налаштування IMAP/POPНалаштування IMAP/POP
2. Клацніть на опцію вимкнути переадресацію, а потім натисніть на Зберегти зміни.
3. Ваші електронні листи більше не будуть передані.

Поширені запитання на Gmail не показують нових електронних листів:

  1. Що таке gmail imap?

    IMAP — це стандартний протокол електронної пошти, який підтримується Gmail для доставки нових електронних листів та синхронізації їх на всіх ваших пристроях. IMAP дозволяє кінцевим споживачам переглядати та редагувати повідомлення так, ніби вони були локально зберігаються на комп’ютерному пристрої.

  2. Чому я не можу побачити нові електронні листи навіть після виконання всіх виправлень?

    Якщо ви не бачите нових електронних листів, навіть якщо всі налаштування належним чином налаштовані, можливо, можливо, що ваші електронні листи надсилаються у папку спам -повідомлень. У такому випадку ви можете вибрати повідомлення, які не знаходяться зі спаму.

От admin