Співробітники відділу кадрів постійно пристосовуються до нових робочих умов і змінюють ситуацію, переосмислюючи свої професії у світлі швидкого наближення робочого майбутнього. Це означає, що будь-яка робота, від стратегічної до адміністративної, вимагає гнучкої стратегії, яка позиціонує відділ кадрів як стратегічного партнера.

Трансформаційна HR виходить за рамки простого використання технологій заради них самих, навіть якщо технологічний розвиток робить ці зміни можливими. Розміщувати бізнес-стратегію HR на першому місці — це допомагати

Лідери відділу кадрів у створенні середовища, у якому їхні компанії можуть процвітати. Сама трансформаційна технологія відходить на другий план, якщо вона зроблена добре. Інакше кажучи, спеціалістам з управління персоналом потрібна технологія, сконструйована для функціонування за призначенням зараз і достатньо гнучкої для змін у майбутньому.

Workday зменшує перешкоди користувачам завдяки штучному інтелекту (AI) і машинному навчанню (ML) у поєднанні з розумним підходом до аналізу людей — речей, які ставлять HR на передовий край трансформації.

У цьому блозі ми дізнаємося, як інтеграція робочого дня може відкрити нові можливості та прокласти шлях до проривної стратегії управління персоналом.

Зміст

  • 1 Як перейти до управління робочою силою на основі навичок за допомогою AI та ML?
  • 2 Пропонуємо персоналізований досвід співробітників
  • 3 Розвиток рішень для талантів
  • 4 Розкриття прихованого потенціалу: заохочуйте свій персонал
  • 5 Розширення можливостей розуміння: розуміння ваших співробітників

Як перейти до управління робочою силою на основі навичок за допомогою AI та ML?

Понад десять років тому технологічна платформа Workday була інтегрована зі штучним інтелектом і машинним навчанням. Ми можемо зберігати чіткі та узгоджені дані за допомогою повної уніфікованої моделі даних, що неможливо з різними продуктами, які використовують фрагментовані або розділені дані. Workday надає відділу кадрів інструменти для переходу від рольового підходу до управління талантами до підходу, що базується на навичках.

Через деякі проблеми, такі як прагнення співробітників до гнучкості та можливості для професійного розвитку, а також швидкість, з якою розвиваються технології та корпоративні зміни, традиційні організаційні діаграми не в змозі встигати за характером робочого місця, що швидко змінюється.

Однак згідно з глобальними тенденціями людського капіталу Deloitte за 2023 рік, робота є ідеальним способом організації роботи, на думку 23% працівників і 19% керівників компаній.

HR може повністю змінити курс за допомогою Workday Skills Cloud, відкритої бази даних про навички з вбудованим штучним інтелектом і машинним навчанням. Workday Skills Cloud дозволяє розуміти навички у зв’язку одне з одним і перевіряти їх людською мовою.

Це означає, що дані про навички можна інтегрувати та відображати для робочої сили, орієнтованої на навички, у масштабі з різних джерел, включаючи власні дані про навички від клієнтів, дані про навички, які керуються та підтримуються в робочий день, а також зовнішні джерела даних, як-от оцінювання навчання, програми навичок та дані ринку праці.

Таким чином, щоб підтримувати динамічну та гнучку робочу силу, команди відділу кадрів можуть створити відкриту екосистему навичок, визначити навички, яких зараз не вистачає робочій силі, і спрогнозувати, які таланти знадобляться в майбутньому. Крім того, підприємства всієї фірми можуть робити вибір талантів на основі даних, оскільки Skills Cloud інтегровано з усіма програмами Workday.

Широкий план AI Workday включає, серед іншого, Workday Skills Cloud. Workday Extend, інструмент, який дозволяє клієнтам створювати додаткові програми, і Workday Prism Analytics, аналітична платформа, яка використовує дані від третіх сторін. Він допомагає клієнтам швидко та легко розробляти власні додатки з підтримкою штучного інтелекту та машинного навчання для вирішення ряду нагальних бізнес-вимог. Завдяки Workday Extend компанії можуть використовувати дані Workday, змішувати їх з іншими даними та використовувати API сервісу ML для розробки нових бізнес-можливостей з підтримкою ML.

Пропонуємо персоналізований досвід співробітників

Під час пандемії очікування працівників зазнали радикальних змін, і на надзвичайно конкурентному ринку праці компанії, які могли забезпечити переконливий досвід роботи, легко перевершували конкурентів. Таким чином, не дивно, що половина директорів відділу кадрів зосереджується на висвітленні задовільного досвіду співробітників, щоб прискорити організаційні зміни.

HR має відмовитися від традиційних опитувань працівників, які розглядають настрої працівників як здебільшого статичний єдиний показник, щоб сприяти гарному досвіду співробітників. Workday Peakon Employee Voice забезпечує унікальний досвід. Це інтелектуальна платформа для прослуховування, яка висвітлює ідеї, на які керівники людей можуть діяти, поєднуючи передову аналітику людей з обробкою природної мови.

Розвиток рішень для талантів

HR може не мати видимості в ширшій екосистемі робочої сили організації, якщо платформа управління людським капіталом (HCM) обмежена її персоналом. Платформи синдикації вмісту також можуть сприяти вирішенню цієї проблеми, обмежуючи потік інформації. Ці обмеження можуть вказувати на значні сліпі плями.

HR потрібна обізнаність про робочу силу, щоб брати участь у розмовах з керівництвом щодо планування та вчасно вносити зміни. Workday VNDLY — це система керування від постачальників, яка може підключатися безпосередньо до основної бази даних Workday і є єдиною корпоративною хмарною платформою для керування, яка може повністю включити розширених працівників в екосистему робочої сили.

HR може створити майбутнє, у якому одна робоча сила співпрацюватиме, використовуючи цю можливість, щоб розблокувати глибшу та швидшу інформацію про розширену робочу силу, яка включає працівників на першому місці, штатних працівників і умовну роботу.

Розкриття прихованого потенціалу: заохочуйте свій персонал

Прогнозування потреб організації, що постійно змінюються, є одним із найскладніших завдань відділу кадрів. Робочий день дозволяє лідерам розвивати середовище, яке цінує постійну освіту та просування. Workday Learning пропонує все, від коротких онлайн-курсів до навчання під керівництвом інструктора, все в одному зручному місці. Співробітники можуть взяти на себе відповідальність за свій професійний розвиток і пристосуватися до зміни обставин.

Розширення можливостей розуміння: розуміння ваших співробітників

Створення робочої сили, готової до майбутнього, починається з розуміння наявної робочої сили. Workday Peakon Employee Voice пропонує безцінне сприйняття ставлення працівників. Використовуючи потужну аналітику людей і обробку природної мови, ця інтелектуальна технологія прослуховування виходить за рамки статичних опитувань і надає в режимі реального часу інформацію про мотивацію та проблеми співробітників.

Директори відділу кадрів можуть використовувати цю інформацію, щоб налаштувати програми, передбачити проблеми та сприяти створенню середовища відкритого спілкування. Задоволений і зацікавлений персонал, швидше за все, вітатиме зміни та братиметься за нові виклики, забезпечуючи подальший успіх вашої компанії.

Висновок

Працюючи з Workday, директори відділу кадрів можуть прямо впоратися з невизначеним майбутнім. Ви можете розвинути робочу силу, здатну вирішувати проблеми та використовувати можливості, сприяючи культурі відкритого спілкування, здатності до адаптації та постійного навчання. Майбутній успіх вашої компанії буде заснований на стійкості цієї групи талантів, яка дає вам змогу адаптуватися до змін, використовувати можливості та процвітати на динамічному робочому місці.

От admin