Содержание
Нова ера стала повною мірою для стартапів та онлайн-бізнесу, незалежно від того, перебуваєте ви в молодому, середньому чи літньому віці; це світ цифрових технологій, і люди використовують увесь потенціал цифрового маркетингу, щоб побудувати бізнес і заробити собі багатство. сьогодні, PPC реклама став більш популярним, ніж будь-коли раніше, і кожен інший стартап використовує PPC-рекламу для охоплення потенційних клієнтів з обох платформ: Microsoft Bing Ads і Google Ads.
У цьому блозі ми збираємося надати вам всю інформацію про Microsoft Bing Ads, PPC google Ads, як ви можете використовувати обидві платформи та яка різниця між Bing Ads і google Ads, які переваги ви отримуєте та яка найкраща платформа для стартапів для реклами.
Давайте почнемо!
Зміст
- 1 Оголошення Bing
- 2 Google Ads
- 3 Microsoft Ads проти Google Ads: найкращі платформи для стартапів
- 4 поширені запитання
Оголошення Bing
Реклама Bing або Bing, що належить корпорації Майкрософт, — це недооцінена або недооцінена платформа, яка має великий потенціал для охоплення вашої цільової аудиторії за меншими витратами. Це великий секретний скарб для стартапів, які прагнуть робити економічно ефективну рекламу на початку через обмежений бюджет. Багато нових стартапів, підприємців і фірм вважають рекламу Microsoft Bing великою цінністю завдяки вищому доходу та наміру купувати. Крім того, він має три пошукові системи Bing, Yahoo і AOL, тому, коли ви розміщуєте рекламу на одній платформі, ваша реклама відображатиметься на всіх трьох платформах. Bing інтегрується з Microsoft і пропонує зручний інтерфейс, що робить його кращим вибором для користувачів у екосистемі. Отже, якщо ви той, хто хоче розпочати новий бізнес із рекламою PPC, Bing може стати вашим вибором, який не буде важким для вашої кишені.
Google Ads
Google Ads є однією з найбільш використовуваних платформ PPC для підвищення видимості на платформах Google. Ви можете отримати більше охоплення та кращий трафік за вищою ціною завдяки ціні кліків. З точки зору продажу продуктів, досягнення помітності на конкурентному ринку та підвищення впізнаваності бренду серед вашої цільової аудиторії Google є потужним інструментом для відомих компаній або підприємств, які мають фінансові можливості, щоб повною мірою використовувати його завдяки 1 мільярду активних користувачів щомісяця. Так, оскільки користувачі Google, як правило, більш підковані в техніці та витрачають на платформу близько 12 хвилин на день, що створює величезний потенціал для ефективного розвитку вашого бізнесу за допомогою маркетингу Google Ads.
Стартапи або підприємці повинні переглянути вибір платформи PPC, оскільки і Microsoft Bing Ads, і PPC Google Ads мають потенціал зробити ваш бізнес видимим, але обидва мають різні ціни, інтерфейс користувача та стратегію його реклами. Давайте заглибимося в порівняння обох платформ і дізнаємося, яка платформа найкраща для стартапів, щоб розвивати свій бізнес в Інтернеті. Крім того, ви можете запросити безкоштовну консультацію в найкращому, але доступному агентстві PPC в Дубаї, наприклад Aun Digital, щоб допомогти вам налаштувати першу кампанію PPC для вашого стартапу.
Microsoft Ads проти Google Ads: найкращі платформи для стартапів
Google Ads і Microsoft Bing Ads успішно надають PPC-рекламу компаніям, збільшуючи їхню клієнтську базу, підвищуючи впізнаваність бренду, залучаючи трафік і, що найважливіше, генеруючи дохід. Це загальні переваги, які стартапи та великі компанії отримують, використовуючи кожен із них, але існують деякі відмінності між маркетингом Google Ads і рекламою Bing, як-от охоплення, цільовий ринок, демографічні показники, ціни тощо. Ознайомтеся з наведеними нижче відмінностями, щоб дізнатися, яка платформа більше підходить для стартапів, щоб почати свій бізнес-шлях.
Пошукова система
Bing Ads показує рекламу на Bing, Yahoo, AOL та інших партнерах Microsoft, що робить його обмеженим ринком, але він має потенціал для нових користувачів, тоді як Google Ads показує рекламу в пошуковій системі Google із більшою аудиторією пошукового ринку. Стартапи також можуть отримати вигоду від Google Ads, якщо відмітять інші фактори.
Дисплей
Обидві платформи мають різні способи відображення оголошень у пошуковій системі. Bing Ads показує URL-адресу під заголовком жирним шрифтом, щоб привернути увагу аудиторії, тоді як Google Ads не використовує жирне форматування URL-адреси веб-сайту під заголовком.
Досяжність
Google захопив ринок, домінуючи на ринку пошукових інженерів, що робить його більшим обсягом і більшим охопленням порівняно з рекламою Bing. Люди інвестують у PPC Google Ads, зберігаючи факти та цифри, але Microsoft Bing Ads також зростає та має більше потенціалу для охоплення великої аудиторії.
У пошуковій системі Bing щомісяця виконується 5,4 мільярда пошукових запитів, що робить цю цифру величезною для вашої реклами, частка ринку в усьому світі зараз становить 34%, і, що найважливіше, реклама Microsoft Bing охоплює 63 мільйони шукачів, яких не охоплює Google Ads, і це робить це вирішальним фактором для вашої кампанії, оскільки доступні 63 мільйони пошукових запитів, щоб швидко знайти ваш продукт за допомогою реклами Bing.
Вартість
Bing Ads і Google Ads мають власний бюджет залежно від пошукового ринку та конкуренції. Оголошення Microsoft Bing мають менший бюджет для PPC, тому рекламодавці роблять ставки та отримують більше за свої інвестиції. Середня ціна за клік Bing Ads становить $1-2, що на 33% нижче, ніж PPC Google Ads. Середня ціна за клік Google Ads становить 2-3 долари США, і це тому, що частка ринку є конкурентоспроможною, а також інша цільова аудиторія.
Оголошення Bings дешевше, оскільки вони в основному використовуються в Сполучених Штатах, а оголошення Google вищі, оскільки вони широко використовуються в усьому світі. Отже, налаштовуючи стартап-кампанію, вам потрібно подумати про ці фактори, незалежно від того, чи є ваш цільовий ринок у штатах чи людях по всьому світу.
Аудиторія та демографія
Користувачі Bing зазвичай мають вік від 35 до 54 років і мають дохід від 100 000 доларів США. Вони більше зосереджені на певних нішах, таких як технології та бізнес.
Якщо ми говоримо про користувачів Google, то вони більш підковані в техніці, молоді та їх можна знайти у всіх видах ніш. Вони, як правило, більш різноманітні та глобальні. Це повністю залежить від аудиторії, яку ви виберете для свого стартапу, наприклад, ви можете отримати менше кліків, але унікальних користувачів від реклами Microsoft і більшого охоплення, але різноманітної аудиторії в PPC google Ads. Аудиторія та демографічні показники мають велике значення, коли справа доходить до налаштування кампанії для вашого стартапу.
Заключні слова
Тепер простіше вирішити, яку платформу вибрати для своєї стартап-кампанії. Такі фактори, як охоплення, вартість, демографічні показники та вартість, показали різницю та переваги використання маркетингу Google Ads і реклами Microsoft. Це значною мірою залежить від інвестицій, які ви хочете зробити, і стратегії, яку ви оберете, що зрештою допоможе вам досягти успіху для вашого стартапу. Нарешті, якщо ви стартап із меншим бюджетом і режимом тестування, вам слід обрати рекламне агентство PPC, оскільки це допоможе вам у обмеженому бюджеті та добре охопить, але якщо ви хочете почати з великого, ви можете інвестувати в Google Ads і Microsoft Оголошення Bing обидва, оскільки це буде найкращий варіант для охоплення та рентабельності над витратами на рекламу з платформ, і буде легко вирішити вибрати одну для більш тривалого періоду.
Однак перш ніж інвестувати в платні акції, ви повинні мати захоплюючий і функціональний веб-сайт із усіма функціями відстеження на сайті. Це не тільки допоможе вам відстежувати трафік веб-сайту, що надходить через платну кампанію, але також допоможе в подальшій оптимізації вашої платної кампанії для максимальної видимості та генерації кваліфікованих потенційних клієнтів. Тому краще проконсультуватися з фахівцем агентство веб-дизайнуоскільки вони не просто допоможуть вам у створенні вашого веб-сайту, але вони можуть допомогти вам інтегрувати належний механізм відстеження, щоб максимально підвищити ефективність ваших кампаній.
поширені запитання
Як працює Google Ads?
Маркетинг Google Ads працює з трьома факторами; пошуковик, рекламодавець і рекламна платформа Google:
– Рекламодавці створюють оголошення, які роблять ставку на ключові слова
– Хтось шукає в Google за відповідними ключовими словами, після чого починається аукціон
– Google поставив усі оголошення на цей аукціон, по одному на обліковий запис
– Google вибирає найкращу рекламу за допомогою формул показника якості та рейтингу реклами
– Тоді рекламодавці платять лише тоді, коли натискають їхні оголошення
Чи варто Google Ads?
Google Ads варто спробувати для компаній, які прагнуть охопити більшу кількість цільових аудиторій, отримати трафік на своєму веб-сайті та швидку конверсію. Крім того, оптимізація кампанії, бюджет і цільовий ринок є факторами, які слід враховувати для успіху ваших кампаній.