Нова епоха стала все про стартапи та інтернет -бізнес, незалежно від того, чи є ви у молодому віці, середньому віці чи старості; Це світ цифрових технологій, і люди використовують весь потенціал цифрового маркетингу для створення бізнесу та створення багатства для себе. Сьогодні, Реклама КПП стало більш популярним, ніж будь -коли раніше, і будь -який інший стартап використовує рекламу PPC, щоб охопити потенційних клієнтів як з платформ, Microsoft Bing Ads та Google Ads.

У цьому блозі ми принесемо вам всю інформацію про рекламу Microsoft Bing, рекламу Google PPC, як ви можете використовувати як платформи, так і в якій різниці між оголошеннями Bing та Google Ads, які вигоди ви отримуєте, і яка найкраща платформа для стартапів для оголошень.

Почнемо!

Вміст

  • 1 Bing Ads
  • 2 Оголошення Google
  • 3 Microsoft Ads проти Google Ads: найкращі платформи для стартапів
  • 4 Поширені запитання

Bing Ads

Bing Advertising або Bing, що належить Microsoft, — це недооцінена або недооцінена платформа, яка має великий потенціал, щоб досягти вашої цільової аудиторії за меншими витратами. Це чудовий секретний скарб для стартапів, які прагнуть робити економічно вигідну рекламу на початку через жорсткий бюджет. Багато нових стартапів, підприємців та фірм вважають, що реклама Microsoft Bing має велику цінність завдяки своєму більшому доходу та наміру купівлі. Більше того, у нього є три пошукові системи Bing, Yahoo та AOL, тому, коли ви рекламуєте на одній платформі, ваша реклама відображатиметься на всіх трьох платформах. Bing інтегрується з Microsoft і пропонує зручний інтерфейс, що робить його кращим вибором для користувачів в екосистемі. Отже, якщо ви хтось, хто хоче розпочати новий бізнес з рекламою КПП, то Bing може стати вашим варіантом, який не відчуватиметься важким у вашій кишені.

Google Ads — одна з найбільш використовуваних платформ PPC для отримання видимості на платформах Google. Ви можете отримати більше охоплення та кращого трафіку за більш високою вартістю через його ціни на клік. Що стосується продажу продукції, стаючи видимим на конкурентному ринку та підвищення поінформованості про бренд для вашої цільової аудиторії, Google є потужним інструментом для усталених компаній або підприємств з фінансовими засобами для повного використання його через 1 мільярд активних користувачів щомісяця. Так, оскільки користувачі Google, як правило, більш кмітливі до технологій і витрачають близько 12 хвилин на день на платформі, що робить його величезним потенціалом для ефективного розвитку вашого бізнесу за допомогою маркетингу Google Ads.

Стартапам або підприємцям потрібно переосмислити вибір платформи PPC, оскільки як Microsoft Bing Ads, так і PPC Google Ads можуть зробити ваш бізнес видимим, але обидва мають різні ціни, інтерфейс користувача та стратегія, щоб рекламувати його. Давайте вдається проводити порівняння між обома платформами та дізнатися, яка платформа найкраще для стартапів, щоб розвивати свій бізнес в Інтернеті. Крім того, ви можете подати запит на безкоштовну консультацію з найкращим, але доступним агентством PPC Dubai, як Aun Digital, щоб допомогти вам налаштувати свою першу кампанію КПП для вашого запуску.

Microsoft Ads проти Google Ads: найкращі платформи для стартапів

Оголошення Google та Microsoft Bing Ads успішно надають рекламу PPC підприємствам у збільшенні клієнтської бази, підвищенню поінформованості про бренд, рушійному трафіку та головне отримання доходу. Це загальні переваги, які отримують стартапи та великі фірми під час використання кожного з них, але існують деякі відмінності між маркетингом Google Ads та рекламою Bing, як REACH, Target Market, Demographics, ціноутворенням тощо. Ознайомтеся з різницями нижче, щоб знати, яка платформа більше підходить для стартапів, щоб розпочати свою ділову подорож.

Пошукова система
Оголошення Bing Ads відображають рекламу Bing, Yahoo, AOL та інших партнерів Microsoft, що робить його обмеженим ринком для обміну, але він має потенціал для стартапів, щоб охопити нових користувачів, тоді як реклама Google відображає рекламу в пошуковій системі Google з більшою аудиторією пошукового ринку. Стартапи також можуть отримати користь від оголошень Google, якщо вони встановлюють поля інших факторів.

Показувати
Обидва платформи мають інший спосіб відображення оголошень у пошуковій системі. Bing Ads показує URL -адресу під заголовком жирним шрифтом, щоб привернути увагу аудиторії, тоді як Google Ads не використовує жирне форматування в URL -адресі веб -сайту під заголовком.

Дістатися
Google захопив ринок, що домінує на ринку пошукових інженерів, що робить його більшим обсягом і більшою досяжністю порівняно з рекламою Bing. Люди інвестують у рекламу Google PPC, що зберігає факти та цифри попереду, але реклама Microsoft Bing теж зростає і має більший потенціал для досягнення масової аудиторії.
У пошуковій системі Bing проводяться 5,4 мільярда щомісячних пошуків, що робить її величезною кількістю для вашої реклами, частка ринку у всьому світі зараз становить 34%, а головне, Microsoft Bing Ads досягає 63 мільйонів пошуків, які не досягнуті з оголошеннями Google, і це робить її вирішальним фактором, який слід враховувати для вашої кампанії, оскільки 63 мільйони пошуку доступні для пошуку вашого продукту.

Вартість
Bing Ads та Google Ads, обидва мають власний бюджет залежно від ринку пошуку та конкуренції. Оголошення Microsoft Bing мають менший бюджет для КПК, тому рекламодавці подають заявку та отримують більше для своїх інвестицій. Середня вартість за клік Bing Ads на 1-2 доларів, що на 33% нижча за рекламу Google PPC. Середня вартість реклами Google становить 2-3 доларів, і це тому, що частка ринку є конкурентоспроможною, а цільова аудиторія-також різна.
Оголошення на бінгах знаходяться нижчими за вартістю, оскільки вони в основному використовуються в Сполучених Штатах, а реклама Google вища за вартістю, оскільки вони широко використовуються у всьому світі. Тож, налаштовуючи свою стартап -кампанію, вам потрібно подумати про ці фактори, чи є ваш цільовий ринок у штатах чи людей у ​​всьому світі.

Аудиторія та демографічні
Користувачі Bing, як правило, у віці від 35 до 54 років і мають дохід у розмірі 100 000 доларів і вище. Вони більше орієнтовані на певні ніші, такі як технології та бізнес.
Якщо ми поговоримо про користувачів Google, вони є більш кмітливими, молодими у віці і їх можна знайти у всіх видів ніш. Вони, як правило, більш різноманітні та глобальні. Це повністю залежить від аудиторії, яку ви вибрали для свого запуску, наче ви можете отримати менше кліків, але унікальних користувачів на рекламі Microsoft та більш високої охоплення, але різноманітної аудиторії в рекламних оголошеннях Google PPC. Аудиторія та демографічні показники дуже мають значення, коли справа стосується налаштування вашої кампанії для вашого запуску.

Кінцеві слова
Зараз простіше вирішити, яку платформу потрібно вибрати для своєї стартап -кампанії. Такі фактори, як охоплення, вартість, демографічні показники та вартість, показали різницю та переваги використання маркетингу Google ADS та реклами Microsoft. Це головним чином залежить від інвестицій, яку ви хочете зробити, і стратегії, яку ви вибрали, врешті -решт допоможе вам досягти успіху для вашого запуску. В останньому, якщо ви запускаєте з меншим бюджетним та тестувальним режимом, то вам слід вибрати рекламне агентство PPC, оскільки це допоможе вам у жорсткому бюджеті та хорошому охопленні, але якщо ви хочете почати великі, то ви можете інвестувати в рекламу Google та Microsoft Bing Ads, оскільки це буде найкращим варіантом для отримання охоплення та повернення за рекламою від платформ, і буде легко вирішити вибір одного для бігу.

Однак, перш ніж інвестувати в платні акції, ви повинні мати захоплюючий та функціональний веб-сайт з усіма реалізаціями відстеження на місці. Це не просто допомагає вам відстежувати трафік веб -сайтів, що надходить через оплачувану кампанію, але також допомагає подальшому оптимізації оплату кампанії за максимальну видимість та створення кваліфікованих потенційних клієнтів. Отже, найкраще проконсультуватися з професіоналом Агентство веб -дизайнуоскільки вони не можуть просто допомогти вам у створенні вашого веб -сайту, але вони можуть спрямовувати вас на інтеграцію належного механізму відстеження, щоб максимально виконувати ваші кампанії.

Поширені запитання

Як працює реклама Google?
Маркетингова реклама Google працює з трьома факторами; Платформа Searcher, Advertiser та Google AD:
— Рекламодавці створюють оголошення, які пропонують ключові слова
— Хтось шукає в Google відповідними ключовими словами, тоді починається аукціон
— Google поставив усі оголошення на цей аукціон з одним оголошенням на рахунок
— Google вибирає найкращу рекламу, використовуючи формули показника якості та рекламного рангу
— Рекламодавці потім платять лише тоді, коли їх реклама натиснуть

Чи варті оголошення Google?
Оголошення Google можуть коштувати для підприємств, які прагнуть досягти більшої кількості цільових аудиторій, отримати трафік на своєму веб -сайті та швидкі перетворення. Більше того, оптимізація кампанії, бюджет та цільовий ринок — це фактори, які слід враховувати для успіху ваших кампаній.

От admin