Персоналізований хостинг електронної пошти є найкращим варіантом для власників бізнесу, які хочуть оптимізувати свій бренд через цю важливу платформу. Він надає вашому бренду виділений сервер і персоналізовану адресу. Це також дозволяє використовувати ваше ім’я та доменне ім’я для надсилання та отримання повідомлень, тобто (захищено електронну пошту). Ці послуги не лише оптимізують ваш бренд, але й забезпечують гарантовану співпрацю, продуктивність, безпеку та додаткові функції, як-от автоматичні відповіді, підвищену гнучкість і зберігання.

Вкрай важливо, щоб ви вибрали авторитетного постачальника, якому близькі інтереси вашої компанії. Ви хочете переконатися, що це команда, яка надасть усі ці основні функції, а також гарантуватиме технічну підтримку найвищого рівня.

З огляду на все це, ось сім обов’язкових міркувань, на які варто звернути увагу, коли справа доходить до вибору постачальника послуг хостингу корпоративної електронної пошти:

  1. Чи можуть вони керувати розміром і масштабом вашої компанії?

Найважливішим фактором, який слід враховувати при роботі з такими службами, як корпоративна електронна пошта Microsoft 365, є розмір вашої компанії. Ці сервіси мають високу масштабованість, тож якщо ви тільки починаєте роботу з кількома членами команди, то, ймовірно, вам не знадобляться деякі з більших функцій, які пропонують сервіси (поки що!).

Незважаючи на це, ваш бренд може розростатися з нізвідки, і в цьому випадку ви захочете бути з постачальником, який дозволить вам залучити ці функції за потреби!

  1. Вам потрібна розширена безпека?

Стандартні постачальники послуг часто не мають додаткових функцій безпеки для зміцнення зв’язку. Тому вам обов’язково слід вибрати постачальника, який ставить безпеку своїх клієнтів на перше місце.

  1. Чи сумісні вони з вашою компанією?

Ваша послуга має бути сумісна з вашими пристроями та програмним забезпеченням. Більше того, він повинен забезпечувати масштабованість, необхідну для додавання або видалення функцій у будь-який момент. Наприклад, якщо ваша компанія зростає на порожньому місці, вам може знадобитися масштабованість, щоб легко додавати нових членів команди до профілю компанії. Таким чином, ваш провайдер повинен легко запропонувати такий рівень масштабованості.

  1. Чи пропонують вони якісну технічну підтримку?

Зараз 2024 рік, і будь-який авторитетний хостинг повинен запропонувати цілодобову технічну підтримку своїм цінним клієнтам. Зрештою, ваші клієнти можуть отримувати сповіщення електронною поштою в різних часових поясах, і тому потрібна команда, яка може надати технічну підтримку в малоймовірному випадку проблеми. Тому поцікавтеся рівнем їхньої технічної підтримки: вона працює 24/7? Або це звучить як запізніла думка? Якщо це перше, то ви, швидше за все, переможете.

  1. Вам потрібні їхні додаткові функції?

Вам потрібно лише надсилати й отримувати повідомлення? Або вам потрібні додаткові функції, такі як списки розсилки, планування зустрічей, спільний доступ до ресурсів тощо? Важливо, щоб ви розглянули необхідні функції, перш ніж реєструватися в постачальника.

  1. Чи зможуть вони впоратися з напливом вашої пошти?

Будь-яка компанія, яка розраховує отримати велику кількість комунікацій, повинна вибрати провайдера, який дозволить забезпечити такий приплив. Якщо ваш сервер не може забезпечити потрібний простір для зберігання, він може перестати працювати, а ваша електронна пошта залишиться в стані простою, тому обов’язково врахуйте це!

  1. У них хороша репутація?

Провайдер повинен завжди мають попередньо сформовану репутацію якості. Ви можете натрапити на відносно невідомого хостинг-провайдера, який пропонує нижчу ціну. Звичайно, ця ціна може бути спокусливою, але чи можете ви бути впевнені, що їхні функції безпеки відповідають стандартам? Перш ніж зареєструватись, ви обов’язково звернетеся до компанії, яка має надійну репутацію, яка надає перелічені вище переваги!

От admin