Содержание
Прогнозний наборах був би таким прискоренням, оскільки він звільняє час агентів від набору та з’єднує їх з активними лініями. Однак це шлях до вашої компанії? Отже, ось специфіки.
Вміст
- 1 Розуміння наборів прогнозування
- 2 Переваги прогнозного набору
- 3 Незалежно від того, чи ні, для вас є прогнозний набірник
- 4 Вибір правильного набору прогнозування
- 5 Висновок:
Розуміння наборів прогнозування
Прогнозний наборах — це вдосконалений автоматичний набори, який обчислює ймовірність, за якою певний виклик, ймовірно, буде через індивід. Потім він робить багато циферблатів одночасно, пов’язуючи активні дзвінки до робочих агентів. Такий підхід закінчується багато часу в режимі очікування і збільшує загальний трафік дзвінків.
Переваги прогнозного набору
- Підвищення продуктивності: За допомогою прогнозного набору та відсутності ручного набору, агенти пошкоджують невеликий час та можливість здійснювати більше дзвінків на годину. З точки зору Леймана, що це означає, що це збільшена кількість потенційних клієнтів, які можна захопити та перспективи, які можуть бути залучені.
- Покращені ставки підключення дзвінка: Прогнозний наборах може сортувати список чисел, щоб набрати, починаючи з цих чисел з високою ймовірністю відповіді. Це підвищує швидкість підключення виклику, а також усуває тривалий час, який витрачають на ICON, вказує на напружені лінії та жорсткі голосові пошти.
- Дані, керовані даними: Деякі функції, що входять до прогнозного набору, — це аналітика та функції звітності. Ці дані можуть бути використані для оцінки того, наскільки добре здійснює дзвінок, продуктивність агентів та клієнтів, що буде корисним для оптимізації кампаній.
- Економічно вигідний: Існують певні витрати, які понесені для отримання ліцензії на використання програмного забезпечення для прогнозних наборів, але, зрештою, загальні витрати можуть бути значно зменшені, оскільки може бути ефективно використане більше агентів, а набору більшої кількості людей можна уникнути.
Незалежно від того, чи ні, для вас є прогнозний набірник
Незважаючи на те, що прогнозні набори мають численні переваги, вони також можуть бути невигідними для більшості компаній з малого бізнесу. Розглянемо наступні фактори:
- Обсяг дзвінків: Якщо ви багато кличе до свого бізнесу, то цей інструмент буде для вас дуже зручним. Тим не менш, якщо кількість дзвінків, які ви здійснюєте, низька, то, швидше за все, тим примітивнішим автозабілем буде відповідати ваші потреби.
- Наявність агента: Прогнозування набору працює через наявність агентів для відповіді на дзвінки. Будь ласка, пам’ятайте, що цей тип технологій вимагає, щоб ваші агенти були в Інтернеті значною мірою або утримуючи час, коли проводиться довгий, оскільки прогнозний набір робить більшу частину роботи.
- Відповідність: Ці набори діють за суворою юридичною політикою, і це включає закони про TCPA щодо телемаркетингу. Також ваш вибраний постачальник повинен відповідати відповідності, і він завжди краще і пропонує повне знання всіх існуючих норм.
- Бюджет: На ринку є безліч прогнозних наборів, але вони варіюються в ціні, виходячи з потужності, яка потім оцінює вашу здатність робити пропозиції.
Вибір правильного набору прогнозування
Тим не менш, бути дуже обережним, ретельно вивчайте провайдерів прогнозних наборів, якщо цей інструмент найкраще підійде для вашого підприємства. Шукайте такі функції, як: приклади таких особливостей включають:
- Простота використання: Програмне забезпечення повинно бути легко корисним та про різні функції в програмному забезпеченні, різні частини повинні бути зручними для пояснення користувачеві.
- Можливості інтеграції: Поміркуйте, як цей наборах може інтегруватися у ваш існуючий CRM та інші програми, якими може користуватися ваша фірма.
- Особливості відповідності: Переконайтесь, що у постачальника є процес, який допоможе вам дотримуватися законів та правил телемаркетингу.
- Підтримка клієнтів: Переважна підтримка завжди потрібна, якщо не з будь -якої іншої причини, оскільки вони тягнуть за собою служби підтримки клієнтів.
- Ціноутворення: Потім люди повинні вивчити доступну структуру ціноутворення та послуги, щоб з’ясувати, який з них принесе користь бізнесу фінансово.
Висновок:
Прогнозний наборах може стати чудовим надбанням для малого бізнесу, який прагне ввести певні зміни в їх експлуатації. Коли набір проводиться автоматично і підключає агентів до реальних перспектив, він збільшує швидкість підключення викликів та продуктивність агентів. Крім того, результати можуть бути корисними для вирішення подальших дій, оскільки вони ґрунтуються на аналізі наявної інформації. Але завжди важливо враховувати переваги проти недоліків, таких як дзвінки, кількість доступних агентів, правила та правила та вартість.
Організації повинні приділяти багато уваги при виборі прогнозного набору, оскільки на ринку багато є. І останнє, але не в останню чергу, завжди важливо розробити інвестиції в цю технологію на основі вимог та цілей бізнесу.